• PII "Pienenīte"
      • Iestādes pamatmērķi
    • Aktualitātes
    • Kontakti
    • Grupas
      • "Skudriņas"
      • "Mārītes"
      • "Bitītes"
      • "Taurenīši"
      • "Spārītes"
      • "Sienāzīši"
      • "Vabolītes"
    • Interešu izglītība
    • Vecākiem
    • Dokumenti
      • Kārtība par ierašanos vai neierašanos...
      • Iekšējās kārtības noteikumi
      • Kārtība infekciju slimību g.
      • Uzturēšanās kārtība
      • Kārtība Covid-19 infekcijas izplatības novēršasnai
      • Personas datu apstrāde
      • Pašnovērtējuma ziņojums
    • Vakances
    • Darba plāni
    • Arhīvs
      • Arhīvs - 2021./2022. m.g.
      • Arhīvs - 2020./2021.m.g.
      • Arhīvs - 2019./2020.m.g.
      • Arhīvs - 2018./2019.m.g.
      • Arhīvs - 2017./2018.m.g.
      • Arhīvs - 2016./2017.m.g.
      • Arhīvs - 2015./2016.m.g.
      • Arhīvs - 2014/2015.m.g.
    • Galerijas

    Liepājas PII "Pienenīte" pamatmērķi

     

    Misija: nodrošināt mācību vidi, kas sekmē katra  bērnu labbūtību, radošumu, izaugsmi un sagatavo pamatizglītības ieguvei.

     

    Vīzija par izglītojamo: zinātkārs, sociāli un emocionāli lietpratīgs un uz vispārcilvēciskajām vērtībām orientēts bērns.


    Izglītības iestādes vērtības cilvēkcentrētā veidā –  atbildība, centība, gudrība.


     

    Darbības pamatmērķi: īstenot vispārējo un mazākumtautību vispārējo pirmsskolas izglītības satura programmu, nodrošināt daudzpusīgu un kompetentu personības veidošanos, ievērojot katra izglītojamā vajadzības dzīvei nepieciešamo iemaņu apguvē un sagatavot izglītojamos pamatizglītības apguvei.


     Uzdevumi: 

    • Nodrošināt izglītojamo drošību un veselību.
    • Radīt vidi, kas veicina garīgi, fiziski un emocionāli vesela, zinātkāra, radoša, pētnieciska, ieinteresēta un motivēta izglītojamā attīstību.
    • Izkopt izglītojamo sociālās, tikumiskās vērtībās balstītas saskarsmes un sadarbības spējas.
    • Nodrošināt iestādes pedagoģisko darbinieku profesionālās kompetences pilnveidi.
    • Ieinteresēt izglītojamo likumīgos pārstāvjus sadarboties un līdzdarboties izglītojamo izglītošanā un attīstībā.
    • Veicināt telpu un āra vides papildināšanu ar izglītojošiem un attīstošiem materiāliem, materiāltehniskiem līdzekļiem.
    • Nodrošināt tehniskos palīglīdzekļus daudzpusīgu rotaļnodarbību plānošanai, nodrošināšanai un izglītojamo digitālo prasmju attīstībai.

     Plānotie rezultāti: 

    • Komunikabls, vērsts uz pozitīvu uzvedību, ar izpratni par personīgās drošības ievērošanu un atbilstoši savam veselības stāvoklim attīstīts izglītojamais.
    • Atbilstoši savām individuālajām spējām prasmīgs, zinošs, radošs un tālākai attīstībai motivēts izglītojamais.
    • Atbildīgs uz pozitīvu saskarsmi un  sadarbību vērsts izglītojamais.
    • Kompetents darbinieks, kura uzmanības centrā ir bērns, nodarbināts sev un izglītojamiem drošā vidē, bērnu attīstošu  un izglītojošu vidi veidot spējīgs un ieinteresēts, atvērts pārmaiņām un jaunāko tendenču ieviešanai un realizācijai.
    • Vecāks (izglītojamā likumīgais pārstāvis) –ieinteresēts bērna izglītošanā un  attīstībā, uz sadarbību vērsts, līdzdarbojošs.
    • Mūsdienīga mācību vide ar daudzpusīgām iespējām pirmsskolas mācību satura programmas realizēšanai un apguvei.

    Izstrādātājs © 2012 IT Līderis